Kui on pikk vaikus, ei tähenda see midagi muud, kui elumuutuseid

Hea mitu kuud möödas ja lõpuks saan öelda, et ma olen (peaaegu) miljonist kohustusest vaba. Ja oi kui palju muutuseid on toimunud selle aja jooksul! Ilmselt kõige olulisem uudis on see, et sain lõpuks oma kauaoodatud magistrikraadi kätte. Lõputööga sai ränka vaeva nähtud ja kui te arvate, et kuidas ma jõudsin, siis ausalt.. ma mõtlen seda aeg-ajalt isegi. Aga ma olen õnnelik ja ei kahetse, et nii palju aega ja energiat lõputöö tegemisse panustasin, sest see, mis eesmärgiks sai seatud, sai ka saavutatud.

Teine muutus - kuueaastane Tartu-elu etapp on nüüdsest minevik. Olen tagasi uue elukoha (tere, kodulinn Võru!), uue töö ja uue hingamisega. Töökoht küll otseselt erialane pole, kuid ma olen rahul - tunnen end vajalikuna ning emotsioonid on vaid positiivsed. Ning mis sellest veel olulisem olla saaks?



No comments :