Mis on.. minu meigikotis? vol 2

Seekordne postitus on pisut teistsugune kuid kuna mulle isiklikult väga meeldib piiluda teiste meigi- ja õlakottidesse, siis jätkan oma eelmise aasta traditsiooni ning teen jätku 2012. aasta postitusele "Mis on.. minu meigikotis?", mis on läbi aegade üks popimaid "Juuksed ja mina läbi aegade", "Digital drawing: Kerli", "Selle suve suurprojekt" ja jõulukaartide müügi kõrval. Nii et tundub, et piilumine meeldib ka teistele. Sel korral jätsin välja pintslid (mida võib üles lugeda ühe käe sõrmedel) ja muud lisavidinad nagu näiteks teritajad ja ripsmekammid. Võrreldes eelmise aastaga on minu seda-on-mul-kindlasti-vaja asjade nimekiri tunduvalt pikem olnud ning kuna (kahjuks) meigitooted vananevad, siis on kogu koti sisu vahetunud, v.a. üks silmapliiats ja põsepuna. Ja kuna rahakott pole mul just kuigi paks hetkel, siis olen pigem vaadanud odavamate firmade ja toodete poole, sellega on seletatav ka MUA suur osakaal.


Minu meigikotis (või pigem riiulil) on oma koha leidnud järgmised tooted:

1 - Garnier Skin Naturals näokreem normaalsele ja kombineeritud nahale - üks osa vanemate tehtud jõulukingist. Kasutan hetkel igapäevaselt, sest külmaga kipub näonahk kuivaks muutuma. Imendub kiiresti ja minu arvates lõhnab kreemi kohta ka päris hästi
2 - BYS Black Magic Eyeliner - kandideerib kõige mõtetuma ilutoote kohale minu riiulil, sest hakkas kuivama juba peale paari kasutamiskorda ning nüüd on praktiliselt kasutuskõlbmatu. Kes oskab soovitada mõnda head (ja taskukohast) vedelat lainerit, võib sellest allpool teada anda
3 - Wet'n'wild CoverAll Concealer Palette - silmade ümbruses igapäevaselt kasutusel covers ja brightens osa, teised kaks sektorit kasutamata. Roheline jääbki nahal roheline, seega kes tahab Shrek välja näha see lasku käia ja sädelev valge on highlighter, mis näeb nt. kulmuluul päris normaalne välja, kuid ei tunne vajadust (ega tahtmist) seda kasutada. Teeb oma tööd hinna kohta üllatavalt hästi
4 - MUA Professional Eyes primer - praktiliselt lõhnatu pisikese aplikaatoriga toode, mis teeb oma tööd nii nagu peab - lauvärvid püsivad peal, pudenemist ei ole, hind ka soodne - mis sa hing veel ihkad! See on mu esimene primer, nii et kahjuks ei oska teiste firmadega võrrelda
5 - MUA Mega Volume Mascara - toode, mis on mul väga vähe aega olnud (tuli viimase MUA pakiga samamoodi nagu ka primer, bronzer ja minilauvärv - siinkohal suured tänud Pille-Riinile, kes oli nõus MUA soodustuste ajal tellimisega tegelema), kuid millega olen ma väga-väga rahul. Ei ütleks küll, et ta annaks väga palju volüümi juurde (nii nagu toote nimi seda väidab), kuid mulle ta isiklikult sobib - ei jäta ripsmeid tükki ja tulemus on päevaseks kandmiseks sobilik
6 - Maybelline Illegal Length Fiber Extensions Mascara - toode mida üksi ei kasutaks, sest tušši sees olevad karvakesed satuvad alati valedesse kohtadesse (enamasti turritavad silma suunas ja lõpuks kukuvadki silma) ning kuna kannan enamasti kahte kihti ripsmetušši, siis selle toodega näeb kaks kihti välja tõeline õudusunenägu. MUA tušši peal kandes aga teeb ära selle töö millega MUA hakkama ei saa - annab pikkust juurde
7 - MUA lipstick shade 5 - õnnetu ilma värvinimeta huulepulk, mis oskas mu käest põrandale kukkuda ja lömmi minna. Siiski täiesti kasutuskõlblik pisikeste glitteritükkidega roosa toon. Kuna eriline säratükikeste fänn ei ole, siis hetkeseisuga ainult paar korda kasutanud. Ehk kevade poole hakkab mulle glitter taas meeldima..
8 - Mua lipstick shade 15 (juicy) - ilus roosakasoranž toon kevadel ja suvel kandmiseks, hetkel ootab oma aega. Kujutan vaimusilmas ette kui hea see toon välja näeb õrnalt jumeka naha taustal
9 - Vanille Noire Secrets D'Essences - võiks öelda küll, et minu firmalõhn, sest see on ainuke lõhn, mis mul hetkel on ja mida ma ka väga hea meelega igal võimalusel kannaksin - ei ole klassikaline lõhnava lillekese aroom, mida igal nurgal võib kohata, vaid hoopis mõru ja magus vanill samaaegselt. Ja kui palju komplimente olen ma saanud seda lõhna kandes! Kuna see lõhn oli tükk aega tootmisest maas, siis muretsesin endale pisikese pudeli. Nüüd aga on see lõhn taas Yves Rocheri tootevalikus olemas, nii et kes soovib mulle midagi hinnalist kinkida, siis siin on teile vihje.. :)
10 - MUA Bronzed Perfection - tõesti perfektne toode - praktiliselt matt külma alatooniga pruun, mis jätab naha õrnalt kumama. Ainsaks miinuseks võiksin tuua ainult toote pakendi, mis (vähemalt minul) käib jube raskelt lahti
11 - MUA Undressed eyeshadow palette - sobilik nii piduliku kui ka igapäevasema meigi jaoks. Pudisemist ei ole märganud ja toonid on täitsa head, eriti primerit kasutades. Värvikood on küll pakendil vale ja karp kipub ruttu lagunema, kuid need on pisiasjad toote enda kõrval
12 - Gio de Giovanni must kulmupliiats - kulmul pole enam kasutanud, küll aga silmapliiatsina
13 - GOSH Waterproof Velvet Touch Eye Liner (Black Ink) - asjalik toode (milline pigmenteeritus!), mille sain hea hinnaga. Kui ainult see tera nii hirmsasti ei laguneks teritamisel..
14 - D'donna eye shadow - kandideerib samuti mõttetu ilutoote kohale, sest värvid on kõik ühesugused, jubedalt säratükke täis ja pudisevad. Ainuke toon mida kasutanud olen on rohekaskuldne, mis on ka ainuke teistsugune toon mustade ja hallide vahel. Ise ei ostnud, nii et väga kahju ei ole seda prügikasti visata
15 - GOSH Natural Blush 39 Electric Pink - ei olegi nii hea toode kui eelmise aasta alguses arvasin. Päris palju säratükke ja roosakas toon jääb särale alla. Tundub isegi, et mida rohkem toodet kasutasin, seda rohkem säratükke põsepunast hakkas tulema
16 - MUA matte eye shadow shade 16 - asjalik matt hea pigmenteeritusega heleroosa, kindlasti leiab palju kasutamist


Sellega on minu memuaarid selle aasta uustulijate kohta kirjutatud. Kes tahab midagi küsida, oma arvamust avaldada või kogemusi kirjeldada - kommentaarium on kõigile avatud :)

8 comments :

Maiken said...

hah, ma olen ikka eriti meigikauge inimene. selle postituse lugemine oli keerulisem kui näiteks mõne üksikasjaliku ehitusalase seaduse või määruse lugemine :P
kuni tegemist on ripsmekaga, lauvärviga ja huulepulgaga, saan kõigest aru, aga kui tulevad mingid primerid, blusherid, bronzerid, kulmukraam ja muu selline, on minu arusaamine ka lõppenud. AGA postitus oli põnev siiski, sest sain nii mõndagi uut teada (näiteks selle sama primeri kohta).

Maiken,
Maikeni blogi - part of me

Kadi said...

Tavalisse eesti keelde tõlgituna oleks ilmselt nii et: primer on siis lauvärvi aluskreem, blush on põsepuna, bronzer päikesepuuder aga antud juhul ka täitsa asjalik vidin näo kontuurimiseks kui huvi peaks olema ja see neljaosaline Wet'n'wildi meigividin on hea ebatasasuste peitmiseks - roosa ja helepruun kokku segades tumedate silmaaluste peitmiseks, sädelev valge esiletõstmiseks ja roheline peaks roosatavaid kohtasid peitma aga seda ta ei tee, paraku. Lõhn eksis lihtsalt hulka ära, sest ta on alati samal riiulil.

Sai küll pikk jutt ja pilte vähe, kuid oma fotoaparaadist ühe pildigi välja pigistamine on hea saavutus :)

Maiken said...

kusjuures, usun, et primeri soetamise võtangi nüüd täitsa plaani, sest värske Oriflame'i kataloog juba ootab mind ja concealer'id (vedelal kujul siis sedapuhku) on seal küll igati asjalikud :P

Kadi said...

Primer on tõesti asjalik tegelane, usun, et ei pea pettuma :)

genefic said...

Oh, minu lemmik postitus! :) Tore, et Sulle enamus MUA toodetest meeldivad. Selle bronzeri karbi avamise nipi sain ka alles hiljuti selgeks, aga toode on tõesti hea. GOSH silmapliiatsi soovitan mõneks ajaks sügavkülma pista, külmunult saad selle hõlpsalt teritatud. ;)

http://genefic.blogspot.com/

Kadi said...

Keegi võiks mullegi selle bronzeri karbi avamise ära õpetada - muidu kangutan hommikul näpud pooliks sellega :D

Ja järgmisel korral kasutan seda sinu pakutud külmiku-nippi! Aitäh hea nõuande eest, Pille-Riin!

Maarja said...

Mina sain hea laineri E.L.F ist ja kõik kiidavad, kes proovivad. Ja pealekandmine on ka lihtne. http://www.eyeslipsface.com/studio/eyes/eyeliner/cream_eyeliner

Kadi said...

Suured tänud soovituse eest, Maarja! Jätan selle toote nime kindlasti meelde :)