Back to normal


Seekord siis alustan pildiga sellest, mis näitab päris hästi ära minu vähese joonistustehulga eelmisel (ja ka sel) kuul - nimelt olen põhimõtteliselt koti otsas elanud ja ühest paigast teise liikunud, mis ei tähenda muidugi seda, et oleksin ülikooliga lõpparve teinud või vaevleksin ideedekriisis. Ilmselt on pooled headest võimalustest juba mööda lastud, kuid nipet-näpet olen jõudnud sketchbooki visandada ja päris tööks nokitseda, mistõttu lähima paari kuu jooksul üritan müüki panna mõned väiksemas formaadis tööd. Suuremad formaadid jäävad seniks ajaks kõrvale kuni suudan oma veel arenemisjärgus oleva uue elurütmiga täiesti ära harjuda.

4 comments :

idioot said...

Mulle kohtutavalt meeldib su blogikujundus. :)

Kadi said...

Aitäh märkamise ja hea sõna eest. Tundub, et paar päeva nokitsemist läks asja ette :)

Maiken said...

mulle ka uus kujundus istub kuidagi eriti hästi. lihtne ja kena.

Maiken,
Maikeni blogi - part of me

Kadi said...

Suured tänud, Maiken! See tähendab mulle rohkem kui sa arvatagi oskad :)