Juuksed (ja mina) läbi aegade

Mõtlesin, et kirjutan (või pigem näitan) oma püsimatust, mis väljendub kõige paremini just teemal 'juuksed/ soeng'. Mäletan, et gümnaasiumis, kui veel oma parima sõbraga pinki jagasime, siis tuli tema suust vähemalt kord poole aasta jooksul lause: "mida sa jälle oma juustega teinud oled?" Las pildid räägivad enda eest - olen vaid mõned (päris suured) etapid vahele jätnud (näiteks selle aja, kui olin punapea või hirmsa puberteediea ülilühikese poisipea).

Aasta peaks olema 2007 - enne põhikooli lõpetamist. Pikk, tumepruun ja poolpika tukaga.
 Sama aasta, kuid sügisene periood - juba gümnasist. Nagu näha, siis olin juba selleks ajaks enda jaoks avastanud juuste järgutamise, kuid toon on sama, mis eelmisel pildil.
August 2008 - blondeeritud tukk on juba päris pikka aega olnud ning kipub juba vaikselt välja kasvama. 
August 2008 - nädalake pärast eelnevate piltide tegemist läksin juuksurisse ja lasin juukseid tugevalt järgutada, lõigata sirge paksu tuka ning teha n-ö anime-soeng. Blond kadus. Kuna juukseid olid väga tugevalt järgus, siis oli soeng täiuslik just väikese hobusesabaga. Üks minu lemmiksoengutest läbi aja, kuid kuna see nõudis ropult tööd ning mina olen laisk, siis.. uuesti ilmselt ei tahaks.
Mai 2009 - Sveni sünnipäev. Juuksed olid selleks hetkeks palju tumedamaks värvitud (tundub, et tegu on mustaga). Sirgest tukast oli saanud poolviltune tukk, juuksed on endiselt järgus, kuid mitte enam nii tugevalt. 
Mai 2009 - tukk klambriga kinni ning juuksed tumepruunid/mustad (ja nagu näha, siis minu suurim laiskus ehk juurte regulaarne mittevärvimine paistab ka väga hästi välja).
 Oktoober 2009 - pikad on lühikeste vastu vahetatud esimest korda peale puberteedieas olnud poisipead.
Oktoober 2009 - õpetajatepäev Liisiga. Lühike, tukka pole.
Detsember 2009 - jõulueelne periood. Taaskord sirge tukk, poolpikad tagumised juuksed kinnitatud kuklale, järgutatud juuste alla.
Märts 2010 - tukk hakkab taas võimust võtma. Varasem lakk+hari on vahetunud sirgendaja vastu. Pikkus poolpikk.
September 2010 - tume värv on kadunud, alles on jäänud toonitud loomulik.
Veebruar 2011 - loomulikust on saanud taas peaaegu süsimust, seekord pikk ning tukaga. Juukseid ei hoia enam lokkis, vaid pigem sirgena.
Aprill 2011- taaskord lühike - tagant väga lühike kukal, eest pikad 'sibad', tukk endiselt sirge. Väga tugevalt järgutatud. Kahjuks paremat pilti sellest perioodist pole.
Detsember 2011 - tukk ja astmeline lõige on kadunud. Kõik on enam-vähem ühepikkused ning ilma erilise vormita.

Punapea-minast häid pilte ei leidnud ning hetkeseis on eelnevas postituses näha - midagi sarnast nagu viimasel pildil, kuid natuke paremas olukorras - lõigatud-järgutatud. Plaan on taas juuksed pikaks kasvatada ning loomulikuma tooni juurde tagasi pöörduda.. eks näis kui hästi see mul õnnestub. Või kas üldse õnnestub. Ning kuna minu käest telliti paar pilti minu lapsepõlvest ka, siis ega ma pole kade jagama. Leian, et sobivad päris hästi kogu selle juuste-teema juurde.





6 comments :

Hinga said...

kadi mis järgmiseks ? :D

Kadi said...

Vaatame mis tuuled hakkavad puhuma - ilmselt üritan pikkadele taas võimaluse anda ja siis mõnda aega nii ollagi - laiskus, hehe :)

Eliise said...

Nii äge postitus :) Mulle meeldib vist kõige enam see detsember 2009 soeng.

Kadi said...

Plaanin mõnda huvitavat teemat veel tuleval kuul puudutada - näiteks miks on minu meigi- või käekotis.
2009 detsember oli hea aeg veel - juuksed hoidsin palju kohevamalt kui praegu, kuid üritan midagi ette võtta selle pisikese probleemiga :)

anu kaelussoo said...

Mulle meeldib see päikesest pleekind versioon ehk blondeeritud tukk. Värske ja loomulik ja laiskadele juurevärvalitele väga sobiv :)
Öeldakse, et kõikse paremini sobib see toon, mis sul lapsepõlves oli, sellest lähtuvalt siis hele jah.
p.s. no ja ma ise pöörasin küll šokolaadiks peale 8aastast lapsepõlvetooni...on ikka imelik küll! pööran vist tagasi varsti.

Svea said...

See blondeeritud tukaga soeng on kihvt ja värv ka! :)