Hingekodu

Hingekodu
~30*40 cm
Segatehnika, paber   2011


Kuna mul fotoaparaati endiselt pole (lähen sellele umbes täpselt selle kuu lõpus järgi), siis kostitan neid ühe pildiga eelmisest aastast - töö on endiselt minu valdustes ja ka peagi läbi saaval näitusel esindatud, seal küll pisut tagurpidi, kuid tegijal ikka juhtub (tõestus sellest, et ühest pildist võib mitut moodi aru saada). 
Pildijutud seljatatud, tahaksin pöörata tähelepanu paremal küljeribal paiknevale 30 päeva kehtivale küsimustikule, kus võiksite osaleda, et ma saaksin vähegi tagasisidet ja ehk ka uusi arengusuundi selles keskkonnas siin. Näiteks mõtlesin näituse lõppedes tekitada 'töödest' teema alla fotod (väikese kirjeldusega) töödest, mida on võimalik endale soetada, kuna esiteks ähvardab mind tõsine rahapuudus (kooli tahaks ikkagi lõpetada - poolteist aastakest veel, pole ju palju) ning teiseks sooviksin oma pisikesse elamisse veidi rohkem ruumi.. Ilusat õhtu jätku minu ja deegu poolt, kes on sel nädalavahetusel minu hoolde jäetud (iga loomaarmastaja pisike padja peal magav unelm).

No comments :