Sulavad värvid

Sulavad värvid
30*40 cm, raamitud
segatehnika, paber   2011



4 comments :

Anni said...

Ma pean kõige uuema postituse alla kirjutama, et Sa ikka seda näeksid seda komentaari, et minu väike-suur tähelepanek on selline, et Sa tuletad mulle natukene Kat Von D'd meelde. Just sayin, sest tavaliselt on tore inimestel selliseid asju kuulda :)
(ja kui ma juba kommenteerimisega alustasin, siis ma lõpetan sellega, et Sa joonistad nii kuradima lahedasti. Sul on see mingi x asi, mis eristaks sinu tööd hästi kümnete teiste hulgast)

Kadi said...

Kommentaare näen ma siis ka, kui vanemate postituste alla midagi kirjutatakse (märksõna: automaatne teavitus). Ja joonistuse hoidja on minu korterikaaslane, mitte mina - fotokas on kiuslik ja ei taha kellegi teise käes eriti hästi töötada. Siis on lihtsam ise pilt ära teha. Pakun millegi pärast, et pidasid teda silmas.
Ja aitäh-aitäh ilusate sõnade eest. Tore on näha, et keegi võtab vaevaks vahepeal kommentaaridesse ka kirjutada oma mõtetest-arvamustest :)

Anni said...

Eiei. Üleüldse. Vanemate pildite peal, kus Sa ikka täitsa ise oled. Ma oleksin selle komentaari kirjutanud ka mõne sellise postituse alla, kus Sa ise täitsa peal oled, aga ma arvasin, et äkki Sa siis ei näe seda. :) Täitsa Sina ise, mitte sinu korterikaaslane :)

Kadi said...

Väga kummaline, sest ise küll nii ei tunne, et kellegagi sarnaneksid, veel vähem Kat'iga. Ilmselt võib asi ka selles olla, et sageli ei jää piltide peal üldse endana, vaid justkui kellegi teisena. Aga aitäh igatahes - tore oli arvamust kuulda :)