Linnupüüdja

Linnupüüdja
29,5*41,8 cm
Segatehnika, paber   2011

Lähemalt

Värvid on natuke mööda, sest fotokas otsustas, et tema kreemikaspruuni ei tunnista, mis tuletab mulle meelde hetke, mil Kaarel broneeritud joonistust kätte saades õhkas: "see on veel ilusamate värvidega kui pildi peal". Mõtted on vastu sügist hajevil, poest ostetud paber tundub rabe käe all ning endiselt võtan hoogu, et suuremale formaadile edasi liikuda. Mõtlesin ka õlivärvidega katset teha, kuid segatehnika tundub endiselt rohkem südamelähedane olevat. Nii vist jääbki.

6 comments :

Ann Buht said...

Taaskord super!!!

Kadi said...

Ma ei ole eriti fotoga rahul - päriselt on hajutamine ikka palju sujuvam ja värvid pisut mahedamad. Aga muidu täitsa meeldiv jah teine :)

Kristiina said...

Väga kihvtid tööd!

Eriti meeldib mulle, kuidas Sa ei soovi, et inimesed Su piltidega samastuksid, vaid tunneksid lihtsalt rõõmu. Võin julgelt öelda, et mind panid need küll naeratama ja hakkasin kohe mõtlema, millist kellele kinkida võiks :) Eks ma ühel hetkel kindlasti uurin Su hinnakirja kohta.

Keep doing what you're doing!
Kriisu

Kadi said...

Suur-suur aitäh tagasiside eest! Eks ma ikka tasapisi ajan oma jonni edasi :)

Lass uns Tanzen said...

Mina ootaks küll huviga su katsetusi õlivärvidega :)

Kadi said...

Korjan natuke resurssi ja üritan jõuda nii kaugele omadega :)